Flash game voor Timing

Eindelijk heb ik de game die ik voor Timing heb gemaakt online geplaatst.

In Timing Jobhunt speel je een aantal minigames, zodat je alvast de verschillende banen kunt ‘uitproberen’. Zo is er een minigame schoonmaken, administratie, productie en logistiek. Degene die de hoogste score neerzet, wint een Nintendo Wii. De game is te spelen op een speciale actiepagina. Om traffic richting deze actiesite te genereren zijn diverse animatiebanners ingezet op Hyves en MSN. Ook zijn er e-mailingen verstuurd naar ruim 60.000 werkzoekenden. Daarnaast wordt de campagne ondersteund met een radiospot op diverse landelijke zenders die goed door de doelgroep worden beluisterd. In de etalage van de vestigingen van Timing hangt een campagneposter. Verder worden nieuw ingeschreven flexkrachten middels een ansichtkaart uitgedaagd uit om Timing Jobhunt te spelen.

Na 3,5 week is de actiesite al ruim 12.000 keer bezocht. Hiervan heeft ruim 10% daadwerkelijk gezocht naar een baan via Tim. De actieve campagne duurt 5 weken. Daarna loopt de campagne nog enkele weken door om ook de mensen die binnenkomen door het viral effect een kans te kunnen geven op het winnen van de hoofdprijs.

Speel hier de Timing Jobhunt.